2017. július 25., kedd

Felújítás - Maintenance

...van ez a régi gépem, amivel dolgozni szoktam...
 Nemrég tönkrement rajta a hajtószíj és nem volt egyszerű újat szerezni. Végül gyártottak egyet.
Amíg várakoztam, egy picit felújítottam az egész gépet. Eredetileg csak le szerettem volna tisztítani róla az évtizedek alatt rásült olajat és egyéb koszokat.
De mivel csináljam? A petróleum drága és tűzveszélyes. mosószóda - kaptam a tippet. Ez viszont simán leoldotta a festéket mindenhonnan! Óóóóó...
Szóval, lehetett festeni, de ehhez apróra szedve teljesen "festékteleníteni" kellett mindent. És milyen színe legyen?
Gondoltam hogy esetleg lehetne bronz, kicsit antikolnám és akkor igazi Steampunk gép lenne belőle. Vagy arany. :)
 Végül valami hagyományosabb szín mellett döntöttem.






Ugyanaz vakuval és vaku nélkül

Majd készül rá némi burkolat is

 ...és a HTH logó

Az új szíj a képeken még nincs a helyén mert... szóval mert zöld. És nem megy a gép új színéhez :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése